I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 30, 2012

~*! kau sahabat/ kau teman/ kau rakan/ kau juga penghibur ku ~*! ^^

assalamualaikum w.b.t .! today eh2 speaking plak! hr ni cik cumel ni nak cte ttg sahabt/kwn/rkn n lain2 laahh yg berkaitan phubgan kita dgn seorg tman..! =) ENJOYZ MY ENTRY K!! @@

ini adelah kwnku! kwn baik pd ak..! ak syg dowg..! =) ^_^





hye! 


salam sejahtera u 0ls..! h0h0h0....
hr ni cik comel nk cte pasl kwn shbt dan mcm2 la glraan yg leh kita gna.. .
ermm ade ke orang yg ddk sowg2 dalam dunia ni ea. actually, mgkin ade yg ske keseorangan but sumtime kita ttp perlu kan seseowg kwn kan..! 
kalau sebut je pasal kawan ni mesti orang akan ingat kawan ni or shbt adalah teman pengubat hati yg luka, sama2 masa sush dan senang, senang cakap sentiasa ada di belakang walau apa pun berlaku dia owang yg hampir dgn kita dan adakalanya menjadi pendengar setia apabila kita berada dalam kesedihan..! 
pada pendapat cik la kan....kawan dengan sahabat ni mcm ade perbezaan sikit la.. ermm x taw la betol ke tidak teor ciki comel ni kan...! kawan ni leh kita kategorikan byk jenis, ade kawan biasa2, dan kawan rapat.. errrr ade kwan musuh ke? kawan jadi musuh mungkin ada kan..! xpe nanti kowang share k.. sama2 kita story... biasalah manusia mana ade perfect... no person come perfectionist... 


okey! kwan biasa ni kita labelkan or kita beri maksud macm kawan sekadar tempt berborak2, senyum, bertegur sapa bila selisih jalan, mgkin bleh jd member kelas yang tidk brapa kamcing (hehe lama x guna perkataan kamcing..maksudnya rapat!) member group discussion ke..! haaa lbh kurang mcm 2 la mksud member biasa2..!


then, kalo kwan yg rapat lak, kita akan memahami dia, dia akan memahami kita, masalah dia adalah masalah kita, kedukaan dan kekecewaan yg dialami dikongsi bersama, susah dan senang semtiasa bersama-sama, bantu mebantu nsihat-menasiht...! haa...nmpak x bezanya..! erm mcm cik chumel! cik pom ade member kamcing dgn memebr biasa..! mcm pic kt atas 2... haaa.. dowg 2 memebr cik ! lama da kwan dgn dowg..! sejak time sekolah smpai la skunk da tua2 da ase...hehee.. kite owg ni satu sekolah.. xsatu kelas pon...umah pom xde la dkt sgt, tp alhamdulillah cik sayg la korang2 ......!! 

















No comments:

Post a Comment