I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 18, 2011

tatkala ini..hati ini menagis kerinduan..
dikala ini juga. ada air mata yg tdk dpt ku bendungkan lagi...puas ku cuba
utk menahan namun akhirnya tmpah membasahi pipiku...
pilu rasa hati..apabila diri ini bagai tidak diperlukan lagi...
layak kah dipanggil pasangan kekasih jika diabaikan da hampir seminggu...
perlukah aku bertahan lagi dgn mgkin tpu daya?? helah dr seorang lelki yg
penuh dgn muslihat??

nnti aku dikatakan membuat andaian dan buruk sgka tnpa usul periksa...
tp mnusia mana yg bila mengaku dirinya bercinta, dan apbila psgnnya membuat
tak thu. tidak berhubungan dgn apa cara sekalipom..tnpa ada rasa besalh..tnpa ada sft kefahaman, tnpa rasa rindu..tnpa rsa syg dia diam menyepi tnpa sbrg pesanan..tnpa kata2 manis..tiada lagi deringan solat subuh..tiada ag org yg bertnya keadaan ku...ini kah pasangan kekasih??

apa keslhan ku smpai dihukum sebegini...pe slhku smpai ak dibuat sebegini...
diarkan bergntung x bertali...hati ni luluh ble mengenang kan smuanya...pedih rasanya bila cinta yg diberi seakan tidak diambil peduli..malah dilontar jauh dr dlm lubuk aty...

mmg wajar diriku dikatakan x dihargai....ak xnk dianggap spt brg yg perlu dimegh..xnk driku disnjung...ak pon xrela diriku kau banggakan... tp, hargai maksud ak...cuba kaw hargai pemberian tuhan ni..tuhan pertemukan, knp kaw x manfaatkan kewujudan ak dlm hdup kaw..sbaliknya kaw persia-siakan ak...kau abaikan aku..kaw cr diriku ble kaw rsa sunyi..xde tman utk bermsg..utk berborak...bile kaw rse kaw xperlukan ak kaw buang ak mcm 2...!!

hati binatang kaw....!! aku benci lelaki egois mcm kaw..
aku jijik dgr kata2 cinta dr kaw...
aku xsuka lelaki yg hipokrit...lelaki yg x jujur...lelaki yg ptgkan diri mcm kaw...!!!

ni balasan aku kerana ak terlalu taat n setia pada kaw...
sdgkan kaw sgt2 curang pada ak kt blakang aku...kaw jgn ingt ak xtaw ko akan mengaku diri kaw single dihadpn pmpuan2 kan..!!

sgala sumpah jnji yg kaw beri pada ak..kaw khianati...semua nya dusta.. aku tahu..!!
aku berdoa..setiap perbuatan kaw lakukan membelakangkan ak dan membuat sesuatu yg menkhianati ak satu2 balasan akan menimpa... ko penh nuhasabah diri kaw..laptop ko rosak... de ko pikir x sbb pe..ko taw x.sbb ko 2 ske sgt buat bnda yg ak xske dgn berchating sna sini dan ko xpnh jjur lgsung dgn ak kalo ko berchatg dgn spe2.. aku bg thu ko sbb ak nk tgk sejauh mana kejujuran kaw pd aku..ak nk tgk ikhlas x kaw dgn aku...ternyata lpas ak bukak fb kaw mcm2 cerita cinta terjadi...memang kaw kata x ada apa2..kaw ingt kata2 kaw ak nk percya...xada pape..kaw jgn ingt ak bodoh..kaw je yg bodoh..!!

1 je ak ni terpikir...kalo perangai ko mmg mcm ni memang patot tunag ko lari ikut jantan lain..!!! paham...!!! mmg bkn slh ko..ko kata la...sbb ko lagsung x nak phm hati pompuan....ko pikir ko bgus...pg jahanam dgn ego ko 2...!!

ko buat lah apa2 kat aku...ada jodoh ada la... cuma 1 je ak mohon kalu ko bkn jodoh aku dan dgn ko aku akan rasa x bahagia, sering terluka dan xada langsung cara utk menyenagkan aty...aku mohon agar Allah menutup pintu hati aku  utk kaw selama-lamanya dan diperceptkan kaw jauh dr hdup aku....!! aku cakap benda yg betul dan ini doa aku insyaallah sentiasa dilorongkan krn ak rasa dr ak dianiaya.......