Photobucket

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, May 24, 2012

kenangan






hey! assalamualaikum..! huargh.xsgka da aku da nk hbis menamatkan semester 6 da.. bkn tmt kan pgajian k.. lpas ni nk kna kuar p mengajar kt sek.. ^_^.. mcm x cye je kan.. haruslah kna percaya..! sbb aku yg nk hdapi..!hehe..! asal blog, nak cte psl perasaan! asal perasaan ingt blog..! FB? totally agree blog more than better nk crite mslh ke prasaan ke.. ha! stuju x stuju? law x stuju agkt tgn keyh! hehe..
actually, aku nak gtaw. i miss mr K..! aku rindu gler dgn khairul azhar..! even ko jd bf aku sebulan je.. giler stuck n down hdp aku ble ko ptskan hbgan tbe2..! 
ape bleh buat beb! aku pon xtaw slh spe..x ada sbb langsung..! hakikatnya ak mmg syg dia..! lately, ak buat2 happy je, dlm hati haissh tuhan je tahu aku tanggung rindu! nangis pon x guna, op coz la aku xperlu merayu kan..dia yg buat kepetusan..! em nk kata dia ade gurl len, itu x mgkin.. aku tahu dia 2 mcm mana.. setahu aku aku perempuan pertama yg dia cbe nk serius..!
 alasan dia bg kan sgt x logik! ade ke ptot, aku tnya dia buat ape, segala bagai dia kata aku kongkong dia.. dia rimas sbb aku kongkong dia..ble mase lak ak kwl hdp dia 100%..
 aku ni tersgt la bz dgn kerja aku yg berlambak2 2..! xde masa aku nk call/msg dia every time n dok pikir dia je memanjang masa..! contact pon sblah mlm..2 pon kul 10 ke atas.. kul 12 call sekejp..! 2 je kot cara phubgn yg cm xde ape2.. aku okey je..! rasa x de r beban sgt nk melayan kerenah lelaki yg kekdg mintak diperhatian n law x bls msg ckit nk memarah tuduh kuar dgn jantan len la pe laa..
honestly! aku rindu dia sgt2.. beza kot walaupun skjp n dia xla sebgus ex2 aku dlu..! sbbnya aku lgsg x taw... smpi ke saat ini, aku teringat je kat dia.. apa yag aku buat aku ingt dia..aku hanya mampu berdoa, seandainya dia mmg tercipta utk ku, dan kerana alsan dia xpernah bercnta dan x tahu bercnta menyebabkan hbgan ni berantakan,,aku mohon Allah lembutkan hati dia, utk terus menyimpan harapan dan impian yg pernah dia beritahu kepada ku dulu..! walaupun, xpernah declare, msing2 simpan perasaan yg sama..perasaan diiringi dengan impian dan harapan..kami x guna istilah "bercinta" sepenuhnya.. kami anggap sebagai kawan.. aku terima dan kerana latar belakang dia yang semamangnya islamic.. dia pon sek maahad dlu..! family dia tdong labuh.. dia nakal skit je.. sbb tu dia x maju jauh cm adk bradik dia yang lain..! 
khairul ade ckp, dia x setaraf dgn aku.. dia kata dia biasa2 je..! pada aku, asal dia tahu tanggungjawab dia sbgai seorg suami kelak, itu x kan jd mslah..! ilmu mejadi iman lebih ptg drp duit dan ilmu dunia yg ada pada ku. aku nak dia bimbing dr ku yg terumbang- ambing mencari seorang utk perbaiki.. aku terkilan, kenapa dia buat keputusan mendadak!  kenapa x berbincang..! aku nk sgt tahu apa sbnrnya slh aku smpi dia wat aku cm ni..! ak xpernh lyn buruk apatah nk ksr ckp dgn dia kot..! dia admit aku pndai jga aty dia n ambil aty dia..! aku xkisah pon law dia xpujuk law ak mrjuk..sbb ak taw dia x reti pjuk! 
apa yang mampu aku buat? segalanya berakhir keptusan ditagn dia. xperlu aku nak menagih terhegeh-hegeh, merayu, memujuk menagis bagai kerana syg pd owg yg x sudi! dia yang buang aku..so aku kena la sedar diri.. walaupun ex2 aku lebh jauh baik dr dia, menghormati aku dan menyenangkan aty aku,tp aku ttp fikirkan dia..! aku nak rungkaikan persoalan ini.! kenapa nama dia masih ada dihati aku! harapan xsetinggi mana, perhubungan x sjauh mana, perkenalan yg agak singkat..xselalu berhubung dan xpernah terfikir utk pergi lbh jauh dgn hbgan yg biasa2 ni.!! berbanding hubgan yg dulu2..! but: sejak dia pergi tetbe aku rasa kehilangan..aku rasa kosong, sepi dan ak leh gambarkan diri aku  yg xpernah tenteram dlm aty ni!!

aku xnak perkara ini berlarutan! ckupla..! pnt aku fikir kn yg negatif, dia mgkin seronok dgn yg lain, dia sdg bhgia, dia x ingt kt aku pon, dia xde aty da kat aku, dia bnci kt aku!! haiisshh tp muncul gak stp kali ak nk pjm mata, sowg2, tgh wt kje, dlm bus, jln2..!!! eee aku x ske pikirkan dia lagi!! dia x wujd da..! dia da xde..! da mati!!  taknak ingat dia! titik!! pergi jauh2...=))


No comments:

Post a Comment