Photobucket

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, May 6, 2011

history of this semester....join the programs wif my belove friends..:-)

selamat malam......dikala ini saya mencoretkan blog ini saya berada dikampung tercinta..... suka sangat2..sdg asyik relex2 di kampung....saya teringat aktiviti2 yg saya sertai sem ini.... hurmmm...semakin meningkat sem..smakin byak ilmu yang saya pelajari dan semkin bayak perkara yang saya pelajari.....





bz sgt2 sem ni....huahuahua.. sbb sya jd mt persatuan... mula2 nk carry 2 agak payah lahh...sgt2...!! tp xpe..berkat kesabaran dan kerjasama dgn kwn2 smua selesai.....byk program yg kami rancang n dah pon terlaksana degan jayanya.....



ha....ni salah satu aktivit yg saya join sem ni.... sem 4 byak sejarah....
ni kt pangkor... dapat gak jejakn kaki ni ke pangkor.....sorry KULITKALERCOKLAT.. ak copy dr fb kamu ye.... coz i like this pic............
kecik2 molek ni..mimi.....comel dah ni.... dia kawan baik saya... then sebelah dia nick... hurmm..ni pon kawan baik saya di UPSI.....and ag sorg tukang snp2 pic... fiq..nnti kita amik pic die.....hehehe.... the last one... ha...2 la ak....
time ni mmg sgt2 best.... sbb nak kata pg latihan medan x berapa latihan medan la....juz wat A N D je....ag 1 latihan CPR.....2 je la.... tp mmg seronk sgt2.....dapat mandi manda...... 

jum tgk pic CPR....

yang ng instrucion 2 en sharizal.... huhu,,, en ke tuan ea..dia x kesah...ak pon bantai je la...hahha...
kami belajar teknik CPR utk mgsa lemas.... taw lah pasal DRABC/DRCAB......
D-danger
R-respon
A-airway
B-breathing
C-circulation

mizz this tyme.... sgt2 best....hubungan kami semakin rapat...mcm adik beradik....

then kami wat latihan A N D (acending an decending)

ni la pic nyerr......

ni settup nak suh kiteorg naikkk ke atas....byk teknik nk naik.....hik3....takot...!!
nak nages rasenye tyme uh....
__________________________________________________________________________________

habis cerita pasa pangkor....................
sekarang cerita pasal pergi PDK......go to pdk trolak......



ha..nk tunjukan yg kat atas 2..tulisan atas uh.....kami buat bersama2....suka sgt2,...dpt cntikan tmpt uh....dgn tulisan yang sagt menyerlah........... alhamdulillah...berkat pertolongan rakan2 dpt la siap.... hurmm suka tgk bdk2 khas...rasa dowg nye mase dpn terjamin dgn didikan yg diberkan...harap2 mereka tidak terus ditindas dan dipandang oleh masyarakat sekeliling.......




ha....tgk ni ...ni tmpt utk pelajar2 ni relex n release tension.....kita yg normal pon leh duduk  dalam ni.....

dengan cahaya yang tenag dan bau-bauan aroma terapi......yang sanagt menyemagkan kepala kita yang tgh serabut...

No comments:

Post a Comment