Photobucket

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 28, 2011

selAmaT pEtAng U 0ls.....

semkin hari ada aje kecurigaan ak terhdp dia...
enthlah....sejka peristiwa 2...mmbuatkan ak mcm kurag percaya pada dia...
xtahu la knp.... hurmm....
ak nk kn kbhagiaan dlu...seronok tgk kwn2 berkasih2 syg dlm fb...
bukn niat nk tunjuk2 ak ade bf...cuma ak nk dpt pe yg dowg dpt....
duit ak skunk pon da hbis da..... hurmm..ak ikat perut sbb nk topup nk msg dgn die.
..kalu ak x topup nnti x dpt msg....ak rindu dia....
ak terpksa hadkan perbelnjaan ak....
xpe la kalu sy skit...asalkan saya nk bahagia bile bersama awak....!!
sy xnk awk sunyi law xde sy...cuti 4 bulan nnti  xthu la kan pe jadi....
kalu dulu,saya xde credit....atleast dpt gak chat gne fb/ym...skrg???
mcm xde ag je..... huhu..... sy tukr da status sy.... awk x tukr ke?
awk nk still singgle ag? xpe la...asal awk bahagia....
awk...knp kekdg awk lpekn sy.??
knp awk x mcm dlu??
knp awk berubah????
awk da busan ke dgn saya?
awk da xske sya ke??
saya ni mmg menyusahkan awk ke selamani????
sy slalu pikir yg baik je...awk sibuk...awk pnt...!!
sy xtahu ape yg awk buat......awk x nk ckp pon...mcm dlu....bru 4 bulan kita kapel awk 
mcm berubah..... kalu nnti mkin lama....awk mkin berubah mcmne??
sedih nya hati saya... tp awk x thu....xpela awk x thu...
saya nk awk gmbira.....
sy bersedih dan memendam rasa xpe....asal awk hepy...

sy bhagia sgt mnegnali dr awk...
xdpt nk luahkan ag....
trima kasih wak...sbb sudi terima saya.....
mfkan saya atas kesilapan saya...
ketelnjuran kata dr saya....
kata2 saya....awk ttp sabar...
awk pertahnkan hubungan ni......
terima kasih...!!
awk jauh.....tp ia bkn pemisah n bkn sbb utk sy berlaku cirg ke atas awk...
sy hrp awk juga mcm 2...

awk perlu tahu...saya xske pembohongan..
saya seorg yg jujur bila berkata2....jadi saya xnk penipuan dlm hbungan ni...
jujurkan lah perbicaan dan ikhlaskan lah hati.....
itu yg saya hrp...sy buang sikp materealistik sy........
sy buang sikp egois saya....saya sedia beralah...
saya xpndg rupa paras...
krn itu saya trima awk...!!
boleh x awk hargai diri saya sebagimana awk hargai diri awk sendiri...??
boleh x awk sayg sya sbagaimana awk syg diri awk n keluarga awk??
sya ketandusan kasih syg dr seseorang lelkai yg benar2 ikhlas mencintai saya...!!


No comments:

Post a Comment